» Your luck can turn in the throw of a dice

Sitter och lyssnar på min väggklocka som av någon anledning håller på att ställa om sig. Ett otroligt stressande ljud men samtidigt väldigt avslappnande. Weird.
Jag och bror kände oss lite gammalmodiga förut när vi bakade chokladbollar så CDspelaren fick tugga lite Melodifestival 2005. Sjukt kul att höra alla gamla låtar, och vissa man inte ens mindes ¨)
Men det är lite nördvarning på att kunna sjunga med i några av dem trots att det var 5 år sedan deras storhetstid, menmen, schlager är ju alltid schlager ^^                                                         
 

  



Några gamla godingar ")


Efter skolan som slutade halv två idag pga komp sedan Vildanden (sista kompen, sorgligt) drogs det till stallet så klart. Renoverade lite i boxarna och sen borstade av. Mer hanns inte för sen bar det av till stan för klippning.
Fick sällskap av T och det var kul att slippa vandra runt ensam, Tack för det! <3
Själva klippningen var lite intressant, ni läser just nu nämligen om Norrköpings mest saxrädda tjej. Är så sjukt mån om mitt långa hår och att det ska förbli så att jag tvingade min stackars frisör att bara ta yttepyttelite på topparna, men däremot fräscha upp lite mer i luggen och runt ansiktet. Jag vet att hon inte gillade dem idén eftersom hon personligen älskar att klippa mycket på allas hår, men det gick inte för sig för mig serrö :)
Vart rätt nöjd i alla fall, ingen superchange men klart bättre ")

I morrn ska vi ta vårat spexfoto i skolan. Klassen har sämsta temat: Kändisar. Hur kul är det liksom? Men tänker personligen satsa på antingen paparazi eller journalist, kanske lite bättre i alla fall? :P

Dagens topp: Fick veta att jag fått MVG på vårt HKprov! Galet kul, då känns det mer värt allt jobb jag lägger ner. Mycket glaaad! :D

Hade!

Kram Amanda


grattis! :D

2010-03-10 // 22:01:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback