» Shake your body like a bellydancer

Dagen idag:

* Spexfoto, störtsa fail ever, knappt värt att prata om. Meningen att klassen skulla vara kändisar(sämst redan där) men likheten sög.
* Blivit påkörd av en mattant med vagn i matsalen ^^
*Gjort NOprov. Easily :)
* Fått ryck på och sen fölåtit matten... ")
* Resultatet på senaste NOprov, 39/42. Inte en toppoäng men ändå helt okej ¨)

Efter skolan åkte jag hem och ägnade mig åt mina små guineapigs. Tänkte låta dem springa riktigt länge, men det slutade med att de satt och glodde under min skrivbordsstol i 40 minuter, kanonkul! :)
Sen tog jag och J bussen ner till stan och vandrade runt där lite innan vi gick på Afro med H.
Kul att testa nåt annat än det gamla vanliga och personligen gillar jag afro, så dagens pass fick ett VG av mig :P

I morrn blire först något mega EUtest i spanska i skolan som kommer att ta hela förmiddagen, hm? Och sen mys i skogen med Zätus och min mor ¨)


Hade!

Kram Amanda


Hey ladies drop it down. Just wanna see you touch the grown? :D

2010-03-11 // 21:16:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback