» Nathalie keeps coming back from the death again

Jobbig dag idag. Inget har gått som jag velat, trott eller förväntat mig. Vaknade i morse och var inte ett dugg pepp inför dagens dressyrtävling. Kanske ett tecken, för det gick ju inte speciellt bra heller. 54,83 i första och 56,90 i andra, inga kuliga kommentarer heller. Bara samma som vanligt: Sitt djupare, slappna av, fånga upp där och där, osv. Blä. Enda positiva var väl att jag höjde mig till andra klassen. 
Var på bättre humör när jag kom hem. Byttes snabbt ut. Konstiga uttal och kritisering hörde till saken, kul.

Tråkiga news om dressyrlaget också, verkar inte bli något. Enligt T är bara jag intresserad helt plötsligt, lite sjukt för på mötet var vi massor. Så om det är sant eller om det är det att hon inte har tagit tag it och frågat folket vet jag inte. Skittrist ialla fall, såg fram emot det ¨/

Men i alla fall, får ta tag i min skit nu för att få det överstökat (jobbigt) och sen pigga upp mig med två små pälsbollar som väntar. Kanske en liten upp-piggning då ¨)

Dagens topp: Söta Tuva i stallet. Hjälpte mig att ta in hästarna idag, frågan var bara vem som ledde vem och vad ^^ Himla kul när hon har börjat prata mer nu och härmar allt man säger, typ kom, kom , kom tjugo gånger eller något, samma sak när hon mockade: bajs, bajs, bajs... Svårt att vara på dåligt humör med ett sånt barn i närheten ")

Hade!

Kram Amanda

"Det är bra Tuva att du leder Amanda hem,
Så hon inte tappar bort sig"


» Maria

fan vad trist med laget! :( du får åka och rida individuellt istället :)

2010-03-17 // 22:33:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback