» Life goes on and on

Med risk för att låta som en gammal gubbe ska jag säga att Jag är proppmätt och nöjd. Åt nyss en massa ugnspannkaka till middag och det satt fint ¨)
Igår var också en skitdag.
Allt gick bara åt skogen, jobbigt att cykla i isslaket, halkade omkulll i stallet inför hela grupp trean (fast det var  lite kul också), blev sen hem och var osams med mamma, och dagens värsta : glömde min häst. Skäms något gigantiskt när jag tänker på det, hur kan man glömma sin häst?, visserligen kan jag ju skylla på att det inte var en orginaldag och att jag glömde föra över det til "nya" mobilen men ändå. Dagens mega fail!
Orkade inte med mig själv och all skit på kvällen så jag bröt praktiskt taget ihop fullständigt. Tror att jag grät för annat som jag velat gråta för också så det blev liksom allt på en gång. En ganska skön urladdning faktiskt...

Idag har det varit bättre. Nationella idag gick kanoners tror jag så det känns bra :) Och snart ska jag ta och Yoga lite för Nerma på Friskis, skönt ^^

Dagens topp idag var att Lisabeth dissade våran lektion idag och bestämde att vi skulle ta en promenad i det fina vårvädret istället. Sjukt kul med tanke på isen. Tror att hela klassen uppskattade det för killarna blev som femåringar i snön och brottades och hade sig. Själva hade vi lite problem med att ta oss upp för backen till Ensjöområdet, gled bara ner igen. Den promenixen bjöd på många sköna skratt ^^

Avslutar med att säga att jag avgudar att det är studiedagar på torsdag och fredag. Kan inte beskriva hur skönt det är!
 

Hittade en dögammal bild från fotbollsperioden i pappas dator,
tror att vi  hade vunnit våra serier elr nåt liknande... Inte alls
nöjd på bilden, nejnej xD 

Hade!
 
Kram Amanda



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback