» Just like party in the USA

Idag är det födelsedag x2! Både bästa E och min mormor fyller år idag så jag säger väl ett stort grattis till dem båda :)

 

Därför är det bra att jag sprang igår, det blir ju ingen nyttig eftermiddag/kväll direkt när det är två stycken som ska firas, men det är smällar man får ta ^^ Måste bara fixa en present till mormor, är bara lite sent ute.
Har för den delan bestämmt mig för att jag ska försöka träna varannan dag, på ett eller annat sätt. Känns så bra att vara igång på riktigt nu, så då kan jag ju lika gärna satsa lite. Älskar springtightsen för den delen, så skönt att slippa ha ett par shorts hängandes och slängandes runt benen.

Förutom två födelsedagsfirningar ska även klassen till Hugos och bowla och äta mat idag. So damn embarrassing att det är det enda våra ihoptjänade klasskassa räcker till, men jag antar att det är bättre än inget. Men kan ju ärligt säga att jag är liiite avis på H som har dragit med sin klass till Gotland, skulle gärna byta :> För att inte tala om musikklassen som kom ända till Barcelona! Helt galet ju!

Har förresten tagit ändan ur vagnen och bestämmt träff med min kusin på lördag :) Blir till att ta bussen ner till Västervik eftersom familjen åker i morrn. Men det kunde inte jag, och det beror ju inte alls på tre stycken hästar, nejnej :) Galet kul att ses igen i alla fall!
Men då får jag i alla fall tid till att fortsätta nörda min bok, nörda är verkligen rätt ord-läser så fort jag får chansen, på engelska som jag hittade i skåpet får ett tag sedan, känner att det vore bra om jag läser ut den innan vi slutar.




Hade!

Kram Amanda


hejhej :)

tänkte bara säga att det finns lite bilder från hoppträningen förra veckan på:

hillevihassler.blogg.se

ska fixa en annan sida, men sålänge bara ;)

krammm<3

2010-06-06 // 00:33:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback