» Even tiny stuff matters

Idag har jag gjort massor och varit superduperaktiv, not!
Powerwalkade upp till stallet i morse (på 20 minuter, stolt *hosthost*), mockade och fixade, lösgalopperade typ alla hästarna. De var minsann liiite busiga :)
Powerwalkade hem och pratade i telefon med J i 22 minuter, oops! Var sedan hemma i två timmar och åt lunch, duschade etc och var sedan med J. Spelade kort/solade/garvade åt patetiska bloggar samtidigt som vi hade "värmeslag" xD
Är hemma nu och ska äta och vara med marsvinen och sen ska jag va med J igen. Gudars vad mycket jag gjort alltså, blir ju trött bara av att tänka på't.
I morrn blire först stallet och skötarmöte dårå, och sen eventuellt till jobbet för att ta igen torsdag eftersom jag då är ledig på grund av vad? Jo, betessläpp! :) 



Har för den delen skaffat mig två stycken kollegieblock som ska användas som "att göra-block" och "att köpa-block". Nu tar jag minsann tag i det här med ineffektiviteten (vilket skumt ord...) :D


Hade!

Kram Amanda 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback