» Because I've had a bad day

Vilken sugig dag! Är så opepp på jobbet att jag bara vill slänga musen i väggen och bryta sönder tangentbordet. Sugigt. Men nu är det i alla fall bättre än på förmiddagen, då var det riktigt trögt.
Vet dessutom inte vad jag ska göra i eftermiddag, ska jag till stallet eller inte? Känns ju så onödigt att bara åka dit och mocka och inget mer när hästarna går läger och boxarna ska mockas ur om tre dagar, men vill ju ändå träffa hästarna... Och man kan ju inte åka dit och mysa med dem utan att mocka heller, men antar att jag åker i alla fall.
Därför blev jag glad när J och jag mitt i allt planerade att åka ut till Ågelsjön ett tag, men sen det blev inget med det heller så jag antar att jag kommer vara deppad ända tills afron ikväll. Tar med mig mamma eftersom pappa och Martin är på fotboll. Ska dessutom göra pannkakor ikväll som jag sett fram emot, knappt att jag gör det.
Förlåt att jag är så tråkig, men idag suger allt. Jävlar vad jag ska avregera mig på afron sen!

Hade (bättre än mig) !

Kram Amanda

You make me feel so damn substituted-
hope you know,
that it's all your fault-
lalala


sv: Hahahahahahahahaaha det var bara Jöjja och Toril xD

2010-06-29 // 10:02:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback