» Rhodos is a good destination for homosexuals, part two

Puh, kom precis hem från ett träningspass hos J. Körde en nästan full bodyworkout med Kinetic, (Som eye toy men man får träninginstruktioner) inte att leka med. Vissa övningar var pain in the ass och jag är faktiskt tröttare än väntat. Men man kan ju inte låta spelets instruktör få vinna över en eller hur? ;)
Det skönaste var nog ändå J's katt som låg och sov bredvid tv;n medan vi svettades, softare till max liksom! :P

Annars har jag inte gjort mycket idag. J och jag cyklade in till bibban och lånade lite böcker och gick sen en sväng på stan. Såg sen på Alice in wonderland och vart lite besvikna, hade höga förväntningar som inte uppfylldes...

Ao, det är väl ungefär vad jag åstadkommit idag...  ^^

Hade!

Kram Amanda

Kommer nån ihåg när jag berättade att jag läst i en reseguide att Rhodos var gayvänligt? Kan snart ta reda på det IRL eftersom vi ska dit! :D Inte för att jag vet hur jag ska få reda på det riktigt men man kan ju hålla ögonen öppna... ;P


haha, instruktören vann nog över mig... :P

2010-07-28 // 21:47:36
» Mary

haha eller hur :) skrattade som en tok när jag hörde att de kallade den för Eric Saade. Och svaret på frågan blir, inte den blekaste aning varför den fick heta så haha :D

2010-07-29 // 20:49:31

svar: haha, om jag vet :P

2010-07-29 // 22:45:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback