» Off we go!

Jahopp, nu är allting klart. Packningen ligger i väskorna, marsvinen är inflyttade på Arken, naglarna är fixade och fina osv.
Måste erkänna att jag faktiskt har lite resfeber, men det får jag alltid när jag ska vara borta en längre tid från allt här hemma, så det är väl normalt antar jag :) Sist vi var utomlands hade jag nästan ångest de första dagarna men det hoppas jag verkligen slippa den här gången! Kan ju erkänna att jag är lite smått flygrädd också, men; Jag är inte rädd, jag kan flyga! Kanske hjälper ;)

Dagen har väl mest bestått av ärenden och fix hit och dit tror jag. Var även en sväng med E och J på Hageby, för tredje gången idag men utan resultat. Däremot har vi bokat in en resa till Ullared på höstlovet! Undrar hur mycket onödigt vi, eller i alla fall jag, kommer att ha med oss hem därifrån :P

Ao, åker här hemifrån vid 04 inatt och planet lyfter vid 9.20 i morrn bitti, så i morrn såhär dags sitter jag väl på en balkong eller något liknande, lite freaky känsla faktiskt. Men en sak kan jag lova; Guuuud va glass jag ska äta! Lyckas alltid typ glömma bort/skjuta upp det hela sommarn för att sen upptäcka att det är försent. Och träningskläder har jag faktiskt med mig så det är nog lugnt ;) Och om inte svettas man ju en del när man steker i solen... Ska bli kanonbrun! ¨)




Men jaa, ta hand om mina pållar och njut av den svenska sommaren! ;D

Hade bäst i alla fall så hörs vi!

Massor av kramar Amanda <3


oj, du har ju redan åkt, men du får hade bäst iaf :D men sola inte allt för mycket för jag vill inte ha en chokladbrun kompis när vi kommer till haga, för då kommer alla tro att jag är typ albino eller nåt ;D

kram och puss <3

2010-08-02 // 13:56:06

Ha det så härligt! :)

2010-08-03 // 14:18:13

hahaha jag tror inte du skojade. 50 % man säger är alltid sant. Så du tycker alltså att jag och Louise har torr humor? hahaha inte då! :D<3

2010-08-10 // 21:12:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback