» Guiding voice is on the phone

Halloj! 

Kom för ett tag sen hem från Norrköpings fjolligaste medelpass. Inget illa menat men det var ju så töntigt :P Knäppa rörelser och sista låten ska jag bara inte tala om... Men jäklars vad svettiga vi blev. Noll AC i hallen och trots att vi bara var ca 20 pers vart det nästan olidligt, bokstavligen rann om E och mig och gled på golven gjorde man också. Då är det rätt extremt   "o  :)

Helgen med caben var bara bra! Även för en icke bilintresserad som jag var det hyfsat coolt att glassa runt utan tak och spela hög musik. Rätt nice ¨) Och Östergötland runt blev det typ, stannade massor och badade bland annat i Roxen vilket var välbehövligt i värmen.
Förutom caben har jag tältat med bro i trädgården och varit en del med H. Igår hade vi betet och spenderade ca tre timmar där ute. Mest på grund av de där himla badkaren men sen var det ju visitering och foto också :) Himlans kul att få träffa de sommarfeta hästarna ^^
Efter betet hade vi värmeslag så det fick bli ett dopp i Ågelsjön. Asskönt i vattnet och om till och med en badfrysare som jag tycker det då är det verkligen så :) Fryser ju för tusan som en hund jämt annars så det var ju kanoners ... =)


Ganska sammanfattande :P



Idag har jag inte gjort så mycket, varit med H igen och tränat dårå. Ett extra plus till den stackars handikappade/utveklingsstörda kinesen som tränade. Såg ju så himla kul ut, och nu är jag faktiskt inte elak, för hon var så glad hela tiden och jätteduktig också! Dagens topp ;)

Ett annat plus är att jag vet i princip vad jag ska göra hela veckan, och det är en hel del skojiga grejer vill jag lova! Måste bara få folk att gå med på mina planer också :D

Nu måste jag ta en kall dusch innan jag smäller av på all min ofräsch-het, behöver nog inte berätta hur min frilla ser ut...

Hade!

Kram Amanda

 



HEMSK bild! kritvit, cp-hand och tanställning så jag ser helt grå ut i käften!!!!!!!!!!!! uuusch

2010-07-18 // 17:41:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback