» Both of us saw the guy and puked

Årets första helbaddag är nu avklarad! Har varit vid Mårängen med T och bara chillat i värmen hela dagen, så himla skönt! :)
Men gud vad vi skämdes för en snubbe. Kanske var typ tjugo eller nåt och badade endast iförd randiga kalsonger, och jag kan ju säga att det verkade som att han uppskattade alla människor i badkläder (antagligen speciellt tjejerna),  mycket mycket. Extremt mycket!
Inte ens ett par rediga brallor hade kunnat dölja det där och då kan ni ju gissa hur det såg ut utan rediga brallor. Just det; INTE okej bland alla småbarn liksom :P
Jaa, vad ska jag mer säga? Bad, sol, glass och massa roligt folk att glo på kan ju knappt bli fel! :D 
Dessutom tror jag att min hår redan börjat bli lite solblekt, efter fyra dagars semester, glaaaaad!


Bad förra sommarn :)


Nu ska jag strax ut till Molly för att hjälpa E när hon rider. Skojskoj! :)

Hade!

Kram Amanda


HAHAHAHAHAHAHAHAHAH gud vad roligt det var! :D

2010-07-14 // 10:18:15

vi måste verkligen prata amanda, har så mycket att säga dig (:

2010-07-14 // 11:05:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback