» Airplanes in the nightsky are like shooting stars

Nu äre semesteeeeeeeeeeeeer! :) :D
Sista dagen på jobbet är nu avklarad, vilket innebär att hela sommarjobbet är avklarat, vilket innebär cashflow! Kändes nästan lite sorgligt när man loggade ut för sista gången och gjorde sista kabelskåpet, Haha nejdå!
Ärligt talat så är det sjukt värt alla timmar nu när en fet lön snart rullar in på kontot och jag kan använda den till precis vad jag vill. Men jag ska minsann inte slösa bort den, nejdå, här ska sparas serrö! ¨)
Eftersom det var vår sista dag idag bjöd jag på jordgubbscheesecake och Ella på glasstårta, och det gick åt snabbt vill jag lova ;) Kul att det var uppskattat! Fick varsin E.on-handduk och en sidenorkidée som tack för den här sommarn och sen fikade alla och var glada :) Ganska bra att orkidéen inte var äkta, då är den ju fin hur länge som helst, eller typ för alltid xD

Ikväll ska jag ner till stan med E och J för att glo lite på Munken in the park. Har typ ingen koll på det men lite kul blire allt att göra något sånt för en gångs skull, skulle kanske kalla det för en ny erfarenhet så fattar ni vad jag menar ;)

Jag måste bara få skryta lite en gång: Förra sommarn när familjen var på en konsert vann pappa möjligheten att få låna en Cab en helg, och nu är det den helgen! Ska alltså cruisa runt i en Volvo C70 cabriolet i morrn om det är bra väder och bara se cool ut. Föräldrarna har typ planertat en Östergötlandrunttur med bad och grejer som vi ska köra, så det blir nog en hel del bilåkning skulle jag tro :P





Hade!

Kram Amanda

SommarlovsommarlovsommarlovLedigledigledigSommarlovsommarlovsommarlovLedigledigledig ^^



Congratz! :D<3

2010-07-09 // 19:29:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback