» We'll get warm

Hej!

I morse var det först sovmorgon och sen bar det av till Linköping med mamma.
Var på IKEA och köpte en byrå till mitt rum, fick det i födelsedagspresent :)
Var på Hööks också och köpte ett hönät och ett nytt hoppspö, eftersom jag råkade slå av mitt andra, Oops! X)
Käkade lunch på IKEA också-köttbullar of course, det kan man ju inte missa när man är där! men vem orkar äta 15 köttbullar och 3 potatisar med sås och sylt, bara undrar? Men sjukt gott är det ju :) 

I dag har det varit så galet kallt!
I Linköping var det 17 minus och här hemma har det varit typ samma. Vart till och med ånga när man andades i bilen :)
Men jag ska väl inte klaga nu när vi har snö och allt.

Hade!

Kram Amanda 

Vi fryser i hjäl,
det är så kallt
stackars barn,
men snart blir det varmt  ♦ :)


sv: Haha ja visst är den rolig :)

2010-01-09 // 20:36:02
» Mary

haha, kul vet jag inte, snarare en panikartad stund ;D haha ja jäkla latkatter! Hoppas Musse blir en RIKTIG stallkatt när han blir stor!

2010-01-09 // 21:47:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback