» Think I'm pleased for the moment, actually!

Idag har varit en slapp dag.
Först sov jag till halv elva (vilket var välbehövligt) efter att ha haft svullkväll med E, J & H i går, som var mycket nice för den delen :)
Sen åt vi frukost med rostbröd och grejer, efter det massive fight med pappa och sen upp till stallet.
Där smordes det och sen mystes det med de bästa :)
Hjäpte J & H att hoppa också och måste säga att både de och deras puckohästar var duktiga! :D
Hade så stört mycket kläder på mig då, en T-shirt, en tjocktröja, en tjocktröja till, min skoljacka och på det en fleece, en vinterjacka och ett skrittäcke om benen! Frös dock om tårna trots att jag hade strumpor, ridstrumpor, sockor och kängor.

Pluggade sen från att jag kommit hem och duschat och ätit tills nu, inte lika kul men också det välbehövligt. Kom en bra bit på väg med HKinlämningen så det känns skönt!

I morrn blire inget Hageby eller Friskis, I stället ska jag frysa ute hos min lilla fetknopp till ponny :) Känns kul att åka dit lite igen eftersom att jag inte har varit där sen den 23:dje. Har hört att hon har varit ovanligt busig igen så
jag får väl se hur länge jag sitter kvar om hon får nåt ryck eller så :P


Hade !

Kram Amanda



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback