» The meeting's now open, and so is the season

Hej!

Var i tråkskolan idag och sen hem till marsvinen. Var tvungen att motionera dem ordentligt idag eftersom en viss fetknopp käkade upp ett sidenband igår och det behöver komma ut, sorry för nice info! :)
Sen till stallet och privatryttarträff med bestämmelser om lag osv. Som det ser ut nu kommer jag troligtvis vara med i dressyr Div III laget och sen tävla lite på egen hand, känns lite skumt att tävla på det sättet nu men kul också :) Annars inget speciellt idag, förutom vissa idioter i skolan men vad säger man? De är djur! :D



Hade!

Kram Amanda


» Mary

haha, kom det ut något sidenband? ;)



och ja, vi har iallafall en romans! ;D

2010-01-14 // 20:04:45

Ahahahaha, 96 år Amanda!

Din profil är ju uppe nu i alla fall, men jag visste inte att jag var kompis med en 96 åring ^^

Hahahaha nae förlåt men tyckte att det var lite småroligt.

Kram hörs imorgon :D<3

2010-01-16 // 22:52:51

Du lyckades med en header till slut!

Grattis =)



men fy vad är det för en cp bild på mig? :o

Kramis Bananis <3 =)

2010-01-17 // 16:13:04

snygg header! :D

2010-01-17 // 19:09:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback