» The best pulkadrivers ever!

Hej !

Måste börja med att säga att min nyårsafton med Dem var klockren!
hade det jättebra och åt som bara den, fast egentligen inte, vi var typ asamätta hela tiden allihopa, men men  :)
Var ute och promenixade och tittade på alla "coolingar" som var ute och fusksmällde förtidigt, och självklart ute vid tolvslaget och firade med cider och sen första promenaden för året :)
Måste bara säga att det sista jag åt 2009 och det första jag åt 2010 var en Malteser, nice ! :)



Var ute igår med J & H och åkte pulka, elr rumpa XD, på isen på Lidaleden.
Så jäkla kul! Garva så jag tjöt när man flög över guppen och landade på rumpan elr magen utan att kunna stanna.
Kom på ett "trick" också, typ: flyg över guppet och landa på rumpan på magglidaren och fortsätt nerför backen på den.
Askul! Svårt att pricka glidaren men sjukt kul när man gjorde det, moi missade inte en enda gång ;)

Respekt för det tricket måste jag säga!

Har dock vissa blåmärken men det får man ta :)
Ska ut och göra om det med bror min nu så vi får väl se om jag kan gå i morrn :P

Långt inlägg idag, yey me! XD

Kram Amanda



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback