» Samantha is a silly snake, she ties her body by mistake

Kom nyss hem från Yogan med T. Måste säga att jag blev positivt överraskad, det var jätteskönt och avslappnande och är verkligen ett pass som jag kommer att följa.
Extra skönt att det ligger på söndagkvällen, Ni måste verkligen verkligen testa!
Själv är man ju dock världens mest oviga person och hade visserligen lite problem med vissa rörelser, men hängde faktiskt med rätt bra ändå :)
Men lykades skämma ut mig fullständigt när jag typ gled av yogamattan och halkade omkull på golvet :P 
Tror att lilla hallen och jag inte går ihop så bra eftersom jag gjorde typ samma sak på Steppasset med H (men då med en stepbräda dårå ) och lyckades få till en rejäl knöl på smalbenet, klantigt värre =)

Annars känns träningsterminen rätt bra nu. Kul med nya pass att testa oh lite omväxlande träning.
Och som alla vet är ju badsäsongen snart här och jag har rätt höga ambitioner kan jag säga, särskilt eftersom Rhodos väntar i sommar!
Det får bli järnet med skolan, stallet, kompisar och träning nu ett tag innan jag hittar en bra rutin, Inte rörigt alls, nejnej.  





Säger bara Yoga in my heart!♥


Hade Bäst!


Kram Amanda




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback