» You give me feelings that I adore


Okej, nu är det for real, nu är det på riktigt!
Har svårt att fatta att hela den här foderkarusellen faktiskt är i snurr nu, men det känns riktigt j*vla bra!
Träna för L8 igår och hittade en hel del knappar att trycka på, vilket var bra. Funkade det eller funkade det inte idag när jag red med J kan du ju få hitta på nåt svar på själv, men jag vet nog vad jag tycker ;)

Får hoppas att den här drömkänslan håller i sig, tanken på min prick gör dagarna mycket lättare, blir liksom glad i själen på nåt vis. Jag älskar den där känslan som sprider sig i magen när hästen lutar sitt huvud mot din bröstkorg och är helt lugn och trygg, om så bara i några minuter, det är obeskrivligt!


Bebisbild <3

Skulle vilja skriva så mycket mer och beskriva hur allt känns, men jag kan helt enkelt inte sätta ord på mitt lyckorus och mina tankar, som sagt-Obeskrivligt!
Får väl se hur allt utvecklar sig och blir, jag har en good feeling!

Pinch me, I'm dreaming!

Kram Amanda


» Mary

haha ja, det har du helt rätt i hörrödu :D det kommer bli smaskigt ^^,

2010-01-12 // 21:56:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback