» He's so excited, and he just can't hide it

Tjo!

Idag var jag med om min typ sjukaste uteritt nånsin tror jag. Jag H & E red ut tillsammans efter att ha varit på prova på dag på Haga, som för övrigt verkar vara en skola för mig, och hästarna var helt åt höger hela bunten!
Typ bockade, drog, sprallade, reste sig och for omkring allmänt i den roliga snön, helt störda och så sjukt söta! Jag menar, vi kom ju inte ens in i skogen innan det small :)
Det är så himla kul när lilla pricken håller på och busar sådär, för jag tror inte han vet riktigt hur han ska göra för att bralla rejält, och då blir han frustrerad och överexalterad och reser sig i stället, eller gör en egen hemmamäck av bock-brall-hopp-res-dragning, och det är så himla kul :D Det blir ju inte direkt bättre av att de små hestarna triggar varandra nåt fruktansvärt heller, men det är de värda efter alla tusen ridhustimmar tycker jag.
Gissa om de njöt när vi släppde dem på vägen vid sjukhusfältet sen då, kan ju säga att vi knappt fick stopp på dem och fick fortsätta upp för backen tills den tog slut :)
Efter alla små ryck blev det mys i alla fall <3

Vad är bättre än att leka i snön?

Hade!

Kram Amanda


Amazing article, lots of intersting things to digest. Very informative

2013-03-15 // 05:02:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback