» From now, I'm a Druggie

Hej!

Kom nyss hem från stallet och KM i teoriprovet. Gick helt okej faktiskt, kom till och med trea :)
Stort grattis till J som kom tvåa och E som vann!
Annars har dagen varit normal, förutom att jag har haft sjukt ont i magen av och till vilket inte är kanonkul men nu känns det bättre.

Jag har en stor nyhet att avslöja; Jag har börjat droga, och min drog är lussekatter.
Finns det nåt godare på denna jord för tillfället? Tror jag åt två i förrgår, tre igår och tre och en halv idag.
Vet helt ärligt inte om jag skulle klara mig utan dessa juvliga små kissekatter såhär i slutet av lovet, så stört goda! :P


Hoppas det nya året funkar bra!

Kram Amanda





sv: Ja visst verkar den bra! ;D

såklart vi kan se den om du vill ;)

Just det, tänkte bara höra vad du ska göra imorgon? :D

Kram

2010-01-04 // 20:43:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback