» A hero of war, is that what they see

Kan man sträcka rumpan, eller närmare bestämt skinkan? Sjuk fråga jag vet, men undrar ^^
Tror nämligen att jag har gjort det. Sen längdskidorna igår och förrgår har jag haft lite pain i baken och högra låret, skumt med diagonal träningsvärk liksom :)
Men lite kul är det ju också, träningsvärk betyder ju att träningen gav lite resultat, eller hur? och det är ju aldrog fel X)
Backarna idag var bajsiga. Det hade snöat under hela natten och fortsatte hela dagen så backarna var bombade med lössnö som snabbt blev enorma vallar. Som pricken över i var det tjockt med dimma så man såg inte mycket heller, trist.
Därför blev inte åkningen så mycket att hurra för idag, skidorna levde liksom sit eget liv och hoppade och for som de ville när de skar fel i all snö, som sagt bajsigt.

I morse fick vi nybakat bröd till frukost. Igår med för den delen. Och vems förtjänst är det? Moi :)
Gick upp sju både igår och idag (igår var bror med också), klädde på mig alla arton lager kläder, och knatade iväg till fjällbagarns bagari.
Ganska duktigt tycker jag, men det är det värt, dels för gott bröd och dels för gott humör på familjen. En bra start på dagen alltså :)

På eftermiddagen var vi runt och kollade lite. Tog  bilen till Sälen By, Högfjället, och Sälfjällstorget. Kul att se lite annat än stugan efter lunch. Handlade lite också. Ett par nya fleecevantar oh ett armband. Kanske inte är typen som handlar smycken sådär men detta passade på ett sätt och har redan stor betydelse för mig på ett personligt vis, lite sjukt faktiskt  =P
Var ute och "lekte" i snön med bror förut. Helt galet mycket snö bakom stugan! Den gick för fanken upp på halva låren på mig, och då är jag ändå +180 cm och hade kängor på mig, men kul var det :)

Och nu statistiken=
Antal vurpor:2
Antal vurpor längd:3
Total vurpkvot:5

Läget är stabilt efter idag ^^

Hade!

Kram Amanda



sv: Ja jag älskar skjortor nu, vet inte varför tycker det bara är så jävla snyggt, och skorna, förlåt om jag snodde din idé där, men jag tycker de är riktigt snygga med (a)

Hehe tack, nu har jag 2 olika skjortor i olika färger så nu kanske det blir någon dag i skolan jag har det haha.

Kram på bästa du! :D<3

2010-02-26 // 21:38:41

Kriget:

Det var en gång tre vänner som hette Emma, Hillevi och Johanna. De levde ett lyckligt liv men sen plötsligt en dag så började Emma och Hillevi att mobba stackars Johanna. De tog hennes mössa och var allmänt elaka och då var kriget igång. Flickorna drog varandra i håret och tog varandras mössor och vantar and so on.

Ja du förstår nog.

2010-02-26 // 22:43:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback