» Got to give it up, not

I dag har jag åkt en del skidor, började med ett åk i minibacken och avancerade sedan till blått och efter det rött. Synd bara att det är så bajskallt, 22 minus, fortfarande, det gör åkningen så mycket jobbigare. Det blir liksom så när snoret fryser (gross, i know), buffen kondenseras, tårna blir kalla och fingertopparna förfryser :)
På grund av det sista tvingade mamma och pappa mig att köpa ett par nya SVINDYRA skidhanskar, ville inte att de skulle lägga ut massa pengar på ett par vantar åt mig (osjälviskt av mig, eller hur? =P)men pappa bestämde att jag inte fick frysa, tur det i och för sig för det var inte kul idag asså.
Förutom skidåkningen idag så har jag
*ÄGT min lillebror i Bluffstop,
*åkt tefat,
*sovit länge i morse,
*smakat en blåbärstryffel av pappa, asgott!
*varit ute och gått, bra gjort! :)
*och druckigt choklad med vispgrädde, det hör liksom till när man är i fjällen tycker jag :P
Och dagens topp:

Bror och jag satt och skojbråkade ett tag i dag när vi åt lunch på en restaurang i backen, och vi hade nyss ätit gulaschsoppa.
Jag orkade inte äta upp min portion så typ en tredjedel fanns kvar i skålen. Plötsligt slog bror till med handen i luften och lyckades träffa min sked, gissa vad som hände, jo skeden sköt iväg en massa soppa som landade i hans knä, på bordet, på golvet, och i min pjäxa. Vi skrattade så vi tjöt!
Snabbt försökte vi torka upp efter oss med tårarna rinnande, och när mamma kom tillbaka såg vi mycket oskyldiga ut tror jag :)

Hade!

Kram Amanda

-How old are you?
-Seventeen
-How long have you been seventeen?
-A while...




Det låter som om du har det bra i fjällen! :)

Du kan fortsätta med dina twilight citat så kommer jag fortsätta kommentera hahaha ^^

-How old are you?

-Seventeen

-How long have you been seventeen

-A while



-And what's your name?

- Therese and I'm dating Edward Cullen!

Mohhahahahaha :D

2010-02-22 // 22:35:18

Nemen tja Amanda!

Inte visste jag att du hade blogg :) den var fin! Hoppas du har det bra i fjällen, kramar :)

2010-02-23 // 00:07:16

Haha förlåt men jag gillade det citatet ^^



Chokladkola kaka vetu! Riktigt god blev den också! :D

2010-02-23 // 20:30:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback