» Planet earth turns slowly


Idag var jag och satte dit min tandställning! :)
Kanske är konstigt att vara glad över en sådan sak men helt ärligt så är jag det.  Det bästa är att jag fick en räls som jag ville, fast jag egentligen inte skulle ha haft en, nice dubbelt upp alltså!
Annars har dagen varit normal, skola som vanligt, med tre idiotlärare idag, folk i klassen som noga ville inspektera min tandställning när jag kom tillbaka efter Donkenlunch,  idiotmuppar efter skolan så jag trodde att vi aldrig skulle komma därifrån, och sen stall.
Var kanonmysigt där idag. Lagom mycket folk och lagom mycket att göra på lagom mycket tid :D

Tävlade i söndags förresten, gick nolla i clear rounden på en ganska fin runda, och noll plus fyra i tävlingsklassen.
Tar helt på mig ansvaret för rivningen, det var mitt fel och det är okej. Däremot var det svårt att få höra att jag störde min älskling och irriterade honom, tyckte så galet synd om honom då och inledde en mindre depression som varade i cirka fem timmar, sedan fattade jag att det kanske inte var så illa som det lät och mådde då bättre, :P



Bara för att det är semmeldagen idag eller fettisdagen
eller vad den heter och för att jag ska svulla ikväll! :D


Hade!

Kram Amanda 2000

Vill du vara min kompis?
Bra, då har jag i alla fall en kompis i det här stallet. 


sv: Hiihihihihihihihi det är ju sant xD<3

2010-02-16 // 19:41:43

Puss på dig :D<3

2010-02-17 // 14:33:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback