» Once upon a time...

Har egentligen inget vettigt att skriva, gjorde nationellt prov idag med-svenska uppsats, tror att det gick helt okej, men var typ helt tjock i huvudet efteråt trots att jag försökt hålla energin uppe med chokladdigestive och saft :D
Skrev om en tjej som tänjde på sina gränser, eftersom ett av de valbara ämnena var så, och övervann en rädsla som hindrade en stor del av sitt liv, får hoppas att det gillas av lärare och betygskriterier också bara.
Efter det rugby på jympan och sen till stallet.


Det blir lite bilder på de bästa i stället :

     

     

Hade !

Kram Amanda


sv: Nej inte tights oftare, mina ben ser ut som två stoppade korvar xD



sv2: Haha ja jag vet, kände att jag ville skriva en recension ;)

2010-02-14 // 13:27:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback