» Most of all I do it for you

I kväll ska jag  göra något jag aldrig gjort förut, jag ska gå på teater!
Klassen ska till Östgötateatern och se "Vildanden", och jag har faktiskt sett fram emot det. Skadar ju inte heller att vi får fyra timmars komp fört :P
Igår blev det mer mys i stallet än vad jag hade räknat med. Hade turen att grupp femman var så några att jag kunde hoppa in och rida, fick dessutom Noak vilket var kanonkul eftersom jag har saknat att rida honom lite.

Nu ska jag äta och sedan "fixa" till mig lite inför teatern, känns ju inte som att man ska sitta där i ett par jogginbyxor och en svettig träningströja. eller hur? :)

Hade!

Kram Amanda


Du är dum! :(<3

2010-02-18 // 18:04:46

Haha fatta jag väl ;)<3

2010-02-19 // 14:52:36

hahaha kul du Amanda jättekul, du fick mig att börja skratta! ;):D<3

2010-02-19 // 16:06:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback