» I'm driving one of your cars

Det är mörkt ute. Snön forsar fram mot bilens vindruta och försvårar sikten för den annars skickliga föraren. Bilen kränger fram och tillbaka på fjällvägarna, slungas över guppen. Passagerarna håller krampaktigt sig fast i vad de kan få tag på, de hoppas att allt snart är över.
Men förgäves. Bilen sladdar till, föraren försöker rädda läget, men lyckas inte. Bilen kraschar in  i ett träd. Ingen överlever.
På morrondagens löpsedlar står det: Tragisk bilolycka tog fyra liv.

Nae, så är det inte. Sitter i bilen på väg hem från Lindus Vallus nu och det suger på sätt och vis.
Har ingen lust alls att lämna mitt fjällparadis egentligen om det inte vöre för att alla mina djur och vänner finns i Norrköping, om jag kunde flytta dem till fjällvärlden skulle jag vara en glad flicka, det är så himla avslappnande där,I like it! :)
Däremot gillar jag inte att komma hem till en mega HKinlämning, SPläxa mm. Kul start efter lovet liksom. Ladda ladda till påsklovet om fem veckor, år bli enn livlina att hålla sig fast i när skollivet dränker en ^^

För övrit var backarna lika bajsiga idag. Men jag och mor bet ihop och åkte faktiskt riktigt mycket ändå,, Testade att åka lite Ski Cross också och jag känner att det efter hästarna är mitt nya kall, min spacialitet. NOT!
Haha men kul var det :D

Ska försöka se på melodifestivalen på datorn sen, kanske därför gör en uppdate när jag inte har värmeslag längre =P

Annars, Ses troligtvis i morrn stallfolk och inte stallfolk på måndag ;)

Hade!

Kram Amanda



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback