» Hey, today was a failday

Blablabla, vet inte hur jag ska börja...
Såhär kanske: Var lite på after skin idag också, en fet förbättring! Inte samma band, volym eller låtar, och inte samma folk heller så idag var det helt okej faktiskt. Att låtarna som spelades var bättre gjorde min tid där :)
Åkningen idag har varit intressant. Har ramlat: tre gånger idag. Första var i skogen bland hoppen, hade lite för hög fart och skulle bromsa lite men heltplötsligt tog det stopp och så låg jag där på magen. Min teori är att ena skidan trycktes in i ett av träden :D
Andra vurpan gjordes på väg från en backe  till en annan. Skulle gena över ett opistat område och allt gick bra, tills ett dike dök upp. Hann varken bromsa eller hoppa så skidspetsarna gick rakt in i dikesväggen framför mig och sedan låg jag på rygg i gropen, kom inte upp så mamma fick hjälpa mig lite XD
Och tredje. Råkade korsa skidspetsarna förut när jag åkte längd och dök rakt framåt, landade på magen även denna gång :)
Japp mycket skratt idag alltså.

Efter lunch åkte pappa och jag upp till toppen utan skidor och fotade ett tag. Himla kul att lekamed snön och ljuset, tror att det faktiskt blev en hel del bra bilder :)
 Nu måste jag duscha och fräscha upp mig lite efter fyra kilometers längd. Ska ut och äta ikväll med familjen så jag hoppas på en bra kväll, Mys! :)

Antal vurpor:2
Antal vurpor längd:3
Total vurpkvot:5
Som sagt så ökar kvoten nu ^^

Hade!

Kram Amanda 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback