» Messy: blablabla 2

Här kommer en rejserupdate :) :

Hade det awsome med T i lördags! Såg på Eclipse och bakade en superknäpp fransk kladdkaka som inte blev speciellt god... ^^

Hade Z igår och jobbade lite markarbeta med Mary som ridlärare. Tycker att han var fin faktiskt och ett stort plus att det gick så bra på remonten hihi :D
Svullade massa som E bakat efter lunch men gjorde definitivt av med de kalorierna när jag gick/sprang med J och Fille i djupsnön till och från sjukhus och när jag och E jagade en försvunnen häst vid namn Måns.
Token hade dragit ner till norra Hageby men där blivit fångad mitt bland bostadsområdet av några snälla människor som matat honom med morötter. Gissa om vi blev glada när vi såg några vinka och komma med en brun liten häst! :) Om man kan springa i djupsnö på ren vilja så kan jag säga att jag gjorde det då ^^
Tur att det ändå gick så bra som det gjorde med de involverade...  :)

Fick tillbaka svenskauppsatsen med MVG-. Hade trott mer på G knske VG eftersom jag inte beskrev miljöer ett skit så jag blev glatt överraskad!

Nu bakar vi lussekatter, min drog från förra året here I come! :)

Hade!

Kram Amanda


Nomnomnom...  :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback