» Blablabla

Hajhopp :)

Idag har varit en chill dag. Red Zäta i mammas grupp i morse och det gick väl lite sådär... men det var kul ändå :) Hade lite ridlekisteori också och de är ju för söta ju barnen ^^
Har fått besök av mormor och morfar idag också vilket är kul! Har inte träffat dem sen i sommras så det var på tiden;)

Ska vara med bästa T i kväll förresten! Är galet rastlös eftersom jag måste äta hemma innan och maten inte är klar än på ett tag... men snart så! :)

Hade!

Kram Amanda

Dagens kommentar: - Vilka goda hallon! För det är väl hallon?

Hahaha så klockrent Mary ;)
Förövrigt så finns det ooondskefulla kababätande katter i stallet nu ;)


» Mary

Jaa det går nog fort hoppas jag :D Nu väntar en lugn skolvecka iallafall :)



Och hahahah vadåå! Det kändes inte rätt när jag sa hallon, så då var jag tvungen att fråga, för att vara på den säkra sidan :D Jäkla ondskefulla katter alltså...

2010-12-04 // 19:04:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback