» Would you do what I told you to whatever it was?

Börjar få koll på allt här hemma igen efter lite update med stallet och fina vänner :)
Uteritten var kononers och hästarna säger nog inte emot. Har nog aldrig haft så  mycket Z i handen som jag hade på sjukhusfältet, gryyymt kul! :D
Håller även på att frisera de två trollen grundligt, tror faktiskt att jag kan ana två små hestar där under allt rufs nu.
Har även en eventuell/säker tävlingstermin inplanerad vilket också känns great! Tror att jag och Z kan ta oss igenom detta den här gången eftersom vi tar det lite lugnare. Var inte så pigg på det först men efter typ lite val hit och dit och en del övervägande så var ju allt egentligen självklart. Ganska enkelt :)

Träffade T för första gången sen innan Rhodos idag vilket var kanon! Började se en ny film ( The Mist ) som vi antagligen ser klart på Lördag då det minsann är skojkväll på G :D

I morrn börjar försäljningen av vårt fika i stallet för att komma iväg till Gotenburgo Horseshow. Är väl lite skeptisk men samtidigt grymt business-minded på nåt vis, kulkul ;) Några muppmuffins kan väl folk trycka ner tycker jag! ;P

Hade!

Kram Amanda



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback