» When the city sleep

Hikingen med klassen + paralellklassen blev väl ungefär så misslyckad som den skulle kunna bli. Eller inte helt, men till en början.
Trots uppehåll hela dagen lång började det ju självklart ösa ner när vi kliver ur bussen vid Ågelsjön och under vandringen på 7 km fortsätter det i samma stil. Suckigt!
Kommer fram dyngsura och trötta och får vänta i tre timmar på varsin sketen korv med bröd till middag, kul!
Men det blev faktiskt bättre sen och tillslut riktigt bra när vi slapp tälta i regnet och i stället fick sova i kampinghusets sängar. (den andra klassen fick sova på golvet i ett annat hus hahaha) ;)
Min grupp gick till finalen i Poetry Slam med en weird diamantdikt men vart sen utröstade på haikun :( Men det gör inte så mycket, Ludde och Axel gjorde vårt framförande awsome med gitarr och grejer :)
Sen spelade vi lite kort och my gang satt vid elden länge och hade det mys.
Idag hade vi väl inte jättekul eller kottkriget var ju kul i och för sig... ^^

Men ärligt talat var det extremt skönt att komma hem och till stallet idag! SÅ påfrestande att umgås konstant med nya människor att jag trodde jag kommit till himmlen när jag fick komma till stallet och bara va ett tag. Fast i och för sig var det ju typ så ;) Men det där med nya människor rer sig nog så småningom, måste bara lära känna alla först. Men lite cred till mig för jag kan faktiskt nästan allas namn redan, bara några av tjejerna som jag blandar ihop...

I morrn ska jag ta en liten sovmorgon och sen upp till stallet igen, oväntat va ? ;P

Hade!

Kram Amanda


En snajsig figur som jag höll på att köra över med cykeln när jag trampade hem från betet sista helgen hästarna var där. Tyckte han var cool!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback