» You know that I could use somebody

Sitter och känner mig så jäkla händig! Har behövt byta ringklockan på cykeln ett tag eftersom den på något mycket konstigt sätt rostat sönder... Hmm, wierd ^^
Men i alla fall, fick reda på att det är saftiga böter på att bli stoppad utan ringklocka, så tog ändan ur vagnen i eftermiddag och bytte den alldeles själv! Fick visserligen ringa far min och fråga var de nya fanns, men skruvade bort den gammla och skruvade dit en ny helt på egen hand med en stjärnskruvmejsel (som jag faktiskt vet att det heter), skills skills ^^

Har också lyckat pilla sönder mina fingrar fullständigt, eller nagelband egentligen, men samma skit... Hade fullt med såna där irriterande skinnflikar som stod ut överallt så jag började dra bort dem. Resulterade i en jäkla massa blod och mycket svidande sår, men får skylla mig själv antar jag, kan ju inte hålla fingrarna i styr ¨)
Därför är nu tre fingrar ordentligt omplåstrade men jag känner mig som en mongolid när jag inte kan använda dem på samma sätt för tillfället x)

Ska upp till stallet snart och hoppa lite för Pia. Kanske kan kallat markarbete förresten, typ 70 känns inte som HOPPNING längre om man jämför med Cissiträningarna. Läskigt va sjukt man vänjer sig med att särbehandlas till det bättre! Hoppas därför jag får en kulig hest nu när jag är sist och allt. Fast det är lite kul att rida för Pia också, hon har liksom börjat se en på ett seriösare sett nu vilket är bra...  ¨J

Hade!

Kram Amanda


Fick lite old pictures av H igår, en absolut favorit:


Så speciell för mig... Älskade Noak ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback