» Sweaping the country

I morrn drar alla mina fem tävlingar igång och jag är galet laddad! Exalterad rent av faktiskt. For omkring och sjöng i stallet förut när jag packade med H och var väl inte sådär superseriös direkt... Men jag kunde inte hålla mig, typ glädjerus eller nåt liknande. Hur som helst ska det sjukt kul att dra till Sörping i morrn och hoppa lite, 80-90. Har inga direkta krav men två nollor skulle ju inte sitta fel ^^ 

Början av kvällen spenderades i stallet med J, E & H. Hade egen nyckel och alla andra hade åkt hem så vi fyra var helt alone. Så skönt. Kändes på något sätt bara så hemma när det bara var vi fyra och hästarna, och trots att vi inte gjorde något speciellt var det nog bland det bästa jag varit med om på länge. Moments med ärlig vänskap gillas starkt! <3

Hade!

Kram Amanda

Wish me luck...   ¨)


Nej, man får bara se själva stan, polisstationen, sjukhuset, hur bellas hus ser ut egentligen, sen en massa historier och massa kul får man veta :D<3

2010-04-17 // 22:15:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback