» I'm that mountainpeak up high

Gud så underbart!
Äntligen har jag varit och införskaffat mina nya springskor!
Fick ju i födelsedagsprsent att få köpa ett par nya, Och hur länge sedan är det, jo sex månader och femton dagar xD Så det var väl på tiden nu kanske... ")
Är mycket nöjd i alla fall, provade noga och slapp därför min välkända beslutsångest, skönt att vara säker på något för en gångs skull, Haha :)
Väntar bara tills jag får testa dem, eventuellt blire en runda i morrn men måste troligtvis gå in dem lite hemma först, om det ens behövs, de är sjukt mjuka. Längtar också tills man kan springa i bara shorts och slippa dessa jäkla underställ och träningsoveraller, de är ju så jobbiga!
Men snygga ben och snygg rumpa, here I come! ^^


Nike Air Alaris+ 3, speciellt stöd för proneterande löpsteg. I love ¨)

Hade!

Kram Amanda




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback