» I'd rather love it than hate it

Är fortfarande stuck med min underbara förkylning, so great! Inte ett lov utan att man blir sjuk. Men livet ska levas ändå, i går till exempel: Var både i stallet, fixa bankkort (så skönt!) och sen sov med E och J. Hade sjukt kul och var ute på Lidaleden och körde haren, suck mm. Hade nästan glömt hur man gjorde så en uppfriskning var välbehövlig :)
Bikade sen hem till mig och watcha House+Cougar Town och sen allt vanligt, ¨)
Idag har jag hunnit med bad med familjen och stallet där det flyttades om i skåpsystemen. vet inte riktigt vad jag tycker om att ha ett skåp uppe i köket men det rer sig nog, bättre än inget :D
Nu i kväll ska jag placera min feta kropp hemma hos T och sova över där. har huset för oss själva så en uppesittarkväll är planerad. Måste bara packa klart först och sen göra mig i ordning, insåg förut att jag inte orkade byta om just då men insåg då jag att jag inte kunde packa förrns jag var klar med mig själv så nu måste det göras i alla fall ")

Hade!

Kram Amanda




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback