» I can see the sun, but it's too far away to reach

Kan någon vara snäll och uppfinna en tidsmaskin som tar mig fram till skolavslutningen och sommarlovet? I så fall skulle den bli min räddare i nöden, och självklart få prinsessan och halva kungariket... ^^
Tror att jag spricker snart, det är jättefint väder ute just nu, det blir bara varmare och varmare, var jag än är luktar det nästan alltid grillat, osv. Kan det inte vara sommar NU? Längtar något stört asså!
Dessutom har jag till min stora lycka fått sommarjobb i år också ¨)  Ska jobba fem dagar i veckan de första fyra lovveckorna på pappas jobb med att typ lokalisera elskåp runt om i stan och bara sitta vid datorn, otekninska jag, men antar att jag kommer att lära mig så småningom ;D

Annars är väl livet normalt, spyr på skolan och nationella som jag för övrigt tänker råplugga på inför matten på fredag¨/, stallet, vänner, träning, gitarr typ. Inget ovanligt asså.

Och om du på nåt sätt har missat det så vill jag ha sommar NUUUUUUUUU !

    
SommarSommarSommar...   

Hade!

Kram Amanda



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback