» I've got to work, work

!HOLA!

Sorry för den stört dåliga uppdateringen, men har typ inte haft något speciellt att säga.

I Torsdags hade vi julavslutning, och nu är det så jäkla nice med jullov! :D
Till på köpet verkar vi ju få en vit jul i år vilket känns kanonkul!

I går hade vi avslutning med fredagsfemman, vilket känns lite tråkigt, men men, efter nyår
 som sagt =)

Idag är en fullproppad dag, först var jag i stallet och fixade och pysslade med bus-Sune,
efter det åkte jag och hjälpte till att vika en jäkla massa kartonger för att bror ska få
pengar till sin lagkassa, vek 1176 st och nu vill jag inte se mera barngrötskartonger på
några år :P


Nu ska jag julklappsbaka lite till mormor, morfar och farmor, efter det slå in lite julklapps
och sen "stor-jul-städa" marsvinsburen, trologtvis hinner jag allt ¨)

Hade!

Am

Working nine to five,
what a way to make a living  






sv:

haha likadant, 2 cm kortare, lite uppklippt, lägger upp en bild nu så får du se, min frisör frågade om hon fick locka mitt hår så hon gjorde det, om du undrar varför jag har lockigt på bilden ;)<3

2009-12-22 // 18:01:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback