» A single icecube on the floor

Var hos Tandläkar-Margareta i går eftermiddag, vilket jag såg fram emot för då skulle jag få se vilken tandställning jag skulle få ha.
Men när vi kommer dit och börjar prata visar hon mig och mamma bilder på mina tänder och käkar och säger att det inte går att fixa dem med en tandställning, det behövs en operation!

Hamna helt i chock och blev iskall inombords, operationen skulle gå ut på att de söver mig och därefter tar/bryter isär och flyttar fram hela underkäken på nåt sätt så att den hamnar i battre fas med överkäken som jag tydligen har ett felväxt överbett i.

Jag blev så jäkla ledsen och besviken, gick från Druvan med tårar i ögonen. Trodde ju att vi äntligen skulle kunna få ordning på tänderna men nu får vi se hur det blir.
I dagsläget vill jag göra det men man vet ju inte sedan när vi pratat med käk-kirurgerna, allt känns bara bajsjobbigt! "(

Förlåt att jag är tråkig men behövde lufta det lite.

Am


I don't wanna run away
but I can't take it
I can't understand


:( <3

2009-12-01 // 20:48:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback